onsdag 27 maj 2009

En härlig dag i Kungsbacka




Nervositeten börjar komma krypandes, finns ingen återvändo nu för imorgon klockan nio på morgonen kommer hemtentan som ska vara inne om exakt en vecka. Den här dagen som på något sätt varit lugnet före stormen har faktiskt varit väldigt bra. Vi tog en sovmorgon båda två och åt en underbar frukost och när klockan blev runt klockan ett tog vi bilen ut till kungsbacka för att hälsa på Jessika och Ella. Dagen till ära hade hon världens finaste tröja med texten "mitt hjärta klappar för moster", kunde inte tänka mig en tröja med en passande text (förhoppningsvis stämmer det också). Vi fikade och busade i några timmar. Förra gången jag var där gick hon med stapplande ben och nu sprang hon fram liknande en sprint. Ett stopp på freeport innan hemgång var givet och det blev lyckat för både mig och A. Jag fick med mig två tunikor och anton ett par shorts och en skjorta. 

När killarna här ikväll kollar fotboll har jag lugnat mina nerver med gossip girl-avsnitt och naturgodis, i tron om att det på något sätt skulle vara nyttigare än vanligt smågodis. Vilken tur att man ibland är lättlurad och har lätt för att lätta samvetet. 

I helgen så var vi som sagt i Nössemark och jag har massor av fina kort därifrån men de får jag ta i veckan för det är så himla många som jag vill få upp. Vi startar med lite bilder från idag i K-Backa. 


1 kommentar:

Cornelia sa...

haha, självklart kan du få ngt lillan! Förresten, söt tröja hon har...fast är du säker på att tröjan menar dig då...? Och inte mig ;-) Skoja! Syns på dopet snyggo! Kram