fredag 15 maj 2009




Satt och kikade igenom lite bilder och hittade de här tre söta bilderna, två på mosters lilla gullegris och en på kusin Vicki och syster Jessika som på den här bilden ser ut som tvillingar :)

Jag ligger för tillfället och slappar i soffan, efter några timmar i skolan och en svettig timma inne på friskis och svettis med Mickan. Ett medelpass dagen till ära körde vi och kroppen kände sig som ny... i alla fall en timma innan jag kom hem och åt en kaka så blodsockret kom upp lite och som nu dalat långt ner och gjort så jag är supertrött. 
Anton slutar jobba klockan 19 och jag har bokat biobiljetter till Bergakungen klockan 21! 

Den här veckan har varit till synes relativt lugn om man inte ska se tagit till grupparbetet som tagit upp några timmar varje förmiddag. För att försöka glömma skolan för en stund så drack jag och Amanda ett glas vin här hemma och sedan satte vi oss på chez ett tag. Det märks att man lätt "glömmer" bort sina vänner utanför skolan när man börjat plugga. 

Jag har även i veckan hunnit träffa Lina och lilla Emilia en sväng, hur underbart som helst!

nu måste jag börja röja här hemma innan A kommer hem. 


1 kommentar:

cornelia sa...

Älskar kortet på lillan när hon har den rosa tröjan på sig! Har försökt ringa dom, men dom ringer ju aldrig tillbaka ;-) (om du läser detta Jessika, kan du ju ta åt dig)