tisdag 14 april 2009

Bloggtorka

Jaja, jag vet min bligg är just nu världens tråkigaste och mest ouppdaterade i hela kommunen. Just nu finns det inte så mycket intresse för annat än Plugg, träning, plugg, plugg och kanske en och annan fika. Känns som hela mina dagar går ut på det här. Jag kan i alla fall stolt säga att jag klarade min första tenta, fick reda på det idag och trodde mitt hjärta skulle hoppa ut kroppen sekunderna innan jag såg resultatet. Jag är hur nöjd som helst och det känns himla skönt att slippa en omtenta.

Idag har jag varit på förelärningen mellan tio och tre, sedan gick jag till biblioteket och skrev lite på min fråga till seminariet och läste lite. När jag tröttnade tog jag bussen bort till Mickan och drack lite te och åt äggsmörgåsar innan vi körde ett hårt pass på friskis. Det känns så himla skönt att ha kommit igång med träningen igen, och att ha någon att träna med är det bästa av allt.

Etersom Anton har "fotbollskväll" så ska jag passa på att läsa lite och kanske äta resterna av gårdagens kladdkaka. Jag ska försöka uppdatera lite oftare men om ni får lite bloggabstinens så kan ni alltid kolla in min Syrra Cornelia som uppdaterar äldigt flitigt och roligt sweetsweetcorn.blogspot.com

1 kommentar:

Cornelia sa...

haha, tack för länkandet, men shiit, nu får jag nästan lite prestationsångest! Grattis till tentan gumman, det var du verkligen värd!!! Vet precis hur det känns att kolla första tentan(förutom att jag fick U då då)haha! Saknar dig gumman! Kram