fredag 3 april 2009

Har ätit en hel årsförbrukning med mat ikväll känns det som. Eftersom Anton jobbar hela kvällen och natten så bestämde jag mig för att ha en riktig myskväll med tacos och godis, lite som en belöning för hård träning i veckan. Tallriken står fortfarande på bodet fast jag gått otaliga vändor till köket, hela tiden lite för lat för att ta med tallriken ut, jag ska göra det direkt när det här inlägget är skrivit. Annars har dagen varit bra, jag hade en föreläsning och slutade redan kl 10, då vi samlades lie i vår seminariegrupp och diskuterade hur vårt arbete ska gå, jag har lite panik och vet inte ritkigt i vilken ände jag ska börja. Sedan gick jag bort till stadsbiblioteket och satt några timma och ligger nu före lite i läsningen så jag kan slappa hela helgen, skönt!

Planerna för imorgon är följande; väcka Anton vid klockan tolv även fast han jobbat hela natten, vi ska sedan ut på stan och fika på villa villerkulla-fiket som jag hört talas om och sedan på kvällen har vi planerna öppna, kanske blir utgång, kanske blir bio, kanske bli hemmakväll vi får se.

Dwn här veckan har varit helt toppen, jag har fått väldigt mycket gjort i skolan, jag har tränat tre dagar jag har lagt mig i tid, jag har ätit nyttigt och känner mig mer levande än någonsin och träningen är så rolig, äntligen är jag igång igen efter ett längre uppehåll. Vid min sida har jag Mickan som gör träningen lite roligare.

Nu ska jag göra iordning på bordet och sedan titta på en film och äta upp de sista godisbitarna så de slipper vara kvar och locka på morgonen imorgon.

Haha den här bilden var min kära syster tvungen att slänga upp på sin blogg. Vi var i milano på en resa hon bjöd mig på som en studenpresent. Mamma och pappa, bilden är arrangerad, jag är inte full eller påverkad som det kan se ut haha.



Jag vill även passa på att slänga in en liten hälsning till min lilla farmor som är på sjukhuset efter sin höfledsoperation. Allt har gått jättebra och hon säger att hon lever lyx och blir uppassad hela tiden. Hon har telefon vid sängen så har både ringt igår och idag. Idag hade hon tränat att gå lite så hon hade lite mer värk men annars var det bra!

Pappa och farmor i örebro och hälsar på syrran