torsdag 23 april 2009

Nu har jag precis trycks i mig frukost och tagit på mig träningskläderna, för klockan 12 ska jag möte upp Mickan på Friskis och köra ett pulspass. Jag tog lite sovmorgon idag eftersom vi är föreläsningsfria idag, hur skönt som helst och solen skiner så det bådar gott för vår torsdags-öl med klassen i slottskogen ikväll. Eftersom vi alla avklarat våra seminarien nu så har vi tänkt fira och det blir alltså i slottskogen ikväll klockan 18.

Igår kväll var både jag och Anton så himla rastlösa så vi tog på oss skorna och började gå, vi gick förs ner till Linnéplatsen och sedan in i slottskogen och genom hela den upp till masthugget, tills vi kom till David. Vi hade med lite fika och sedan tittade vi på tv och hade det mysigt där tills vi tog bussen hem runt klockan elva igen.

Ikväll eller imorgon åker jag till Tjörn, ska vara där över helgen och ladda batterierna för skolan igen. Nu måste jag fixa det sista innan det blir träning.

Inga kommentarer: