tisdag 31 mars 2009

Alldeles strax ska jag ställa mig och laga fisk, det var evigheter sedan jag åt fisk så det känns skönt att kunna öka min omega3-halt i kroppen. Det blir någon sådant lyxigt som stekt torskfilé med potatismos. Jag kom hem från skolan för en timma sedan ungefär och dagen kommer bestå av läsning och läsning. Imorgon är jag schemafri och tänker unna mig en sovmorgon.

Igår var vi ute och hälsade på hos syster i Kungsbacka, vi blev bjudna på nybakad blåbärskaka och en lekfull liten Ella. Hon har nu precis lärt sig att gå några steg så hon visade oss på vingliga ben men trivs fortfarande bäst med gåvagnen. När vi lekt i någon timma tog vi bilen mot freeport och strosade runt lite innan vi gav willys en omgång, vi kom hem med hela 2,2 kg köttfärs, så nu vet jag vad vi ska äta resten av veckan.

Nu ska jag starta med maten innan Anton kommer hem från jobbet

Inga kommentarer: