tisdag 17 mars 2009

...vädret är underbart idag som alla redan nämt på olika bloggar, facebook, sms, tv, men jag är också tvungen att vara en i mängden och säga det. Jag kom Anton tog som sagt en promenad till Guldhedtornets cafe, det var helt underbart, högst upp i ett vattentorn finns det ett litet runt fik med världens utsikt och billigt fika och dessutom är det gratis trådlöst nätverk om man vill ha med sig sin dator för att plugga, och det satt två tjejer där och läste så det ska bli mitt nya ställa att skriva och läsa på, gud så perfekt! Bara tanken på att slippa en fullknökat cafe inne i stan där en liten kopp te kostar närmare trettiofem kronor får mig att le!

Nu väntar vi på att solen ska komma till balkongen så att vi kan dricka varm choklad och äta bulle där ute, jag vill egentligen gå ut igen men inte själv så då blir balkongen perfekt och vi har eftermiddags/kvällssol där så den kommer snart.
Senare sen så ska jag baka bröd, träningen blir anatgligen inställd, Mickan fick förhinder så då ska jag passa på att baka för just nu har vi inget bröd och vill heller inte köpa något som man tröttnat på med en gång.
Nu ska jag gå och tjata på herren i sovrummet att jag vill ha varmchoklad varesig det är sol eller inte på balkongen!

1 kommentar:

Cornelia sa...

Ohh, ny dator och fint väder, är livet inte underbart?? :-) Kraam