måndag 2 mars 2009


Idag tog jag första sovmorgonen på mina fyra lediga dagar jag haft. Jag gick upp klockan tio.
Jag har hunnit förbereda inför den muntliga redovisningen imorgon så det känns skönt, har skrivit ner lite stödord och rabblat det några gånger för mig själv. Om jag känner mig rätt kommer jag missa hälften av det jag planerat att säga när jag väl står där imorgon, inför en ny klass som jag knappt känner. Dessutom är vi först ut men det kanske bara är bra så hinner man pusta ut lite efter åt och slippa hinna bli nervis! Nu vaknade precis Anton och har börjat göra frukost vi ska fram en sväng på stan, jag måste till bibblan och lämna tillbaka böckerna om barnmisshandel som jag lånade inför vårt grupparbete.
Det här kommer bli en bra dag, jag känner det på mig.
Jag är inte ens nervös för imorgon och det bådar ju gott!

1 kommentar:

Anonym sa...

du är såå duktig gumman!Stor kram