tisdag 17 mars 2009


Igår blev jag ägare till min alldeles egna dator, en liten rosa 9 (?) tums dator som är lätt och smidig att ha med sig till biblioteket eller fiket för att plugga eller när jag åker tåg till Lidköping kunna plugga utan att släpa runt på en stor tung dator. Jag är jättenöjd och har redan vant mig vid storleken. Jag valde att göra det efter att ha släpat på den andra datorn och insett hur tung den är att bära på och eftersom jag sitter mycket på biblioteket och jobbar så kändes det ohållbart så nu kan inget hindra mig!

Min hemtenta går bra, bättre än förväntat och jag har snart skrivit sex sidor och den ska max vara sju så det känns bra. Jag har varit uppe sedan klockan 8 och filat på den.
Igår kväll så somnade både jag och Anton runt kl 21 så jag vaknade klockan 5 (!) imorses och var pigg men insåg att dagen skulle bli alldeles för lång om jag skulle gå upp då så jag DROG mig till kl 8, låter helt galet.

Nu ska jag och A ta en promenad till ett fik här på guldheden som fått väldigt bra rekommendationer så det blir perfekt i det fina vårvädret och i eftermiddag klockan 17 blir det träning tillsammans med Mickan på Friskis och svettis.

Bilden är tagen med min webcam på datorn, fräckt jag älskar den helt enkelt!

Inga kommentarer: