söndag 15 mars 2009

Uach vilken dålig uppdatering det senaste, har varken haft lust eller tid känns det som.
Nu har jag precis tagit en paus i min städning, jag gör något i stil med vårstädning och köket har fått sig en rejäl omgång. Jag har varit igång hela dagen, jag tog mig först en promenad i solen som var helt otrolig fram tills nu ingefär, det var nog mer som tänkte samma som jag för jag mötte hela Göteborg i spåret kändes det som, hurtiga mammor med snygga träningsbyxor till sportiga killar som hade tuffa klockan och tog tid med.

I fredags var jag på 25års fest för Mikaela, jag hade jätteroligt och kvällen bestod utav bål, kakor i alla dess former, chips, karaoke och härligt folk. När klockan blev runt 03 så satte jag mig på vagnen hem och började den långa resan mot Guldheden och väl här hemma möttes jag av en trött Anton som skulle upp klockan kvart över fem för att jobba. Och dagen igår var allt annat än produktiv, jag sov länge och blev väl mig själv på eftermiddagen någongång efter en god frukost och några för många avsnitt av serier i alla dess slag. När Anton slutade jobbet och kom hem var det mat som gällde, kyckling och pasta och sedan lite godis till efterrrätt och även min drömtårta som jag hade bakat.

Nu ska jag fortsätta med städningen och ikväll blir det bio, härlig söndag!

Inga kommentarer: