fredag 20 mars 2009

Måns på Tv:n, hamburgare i magen, chipspåse på diskbänken, urplockat diskställ, ja tekniskt sett så borde jag vara hur nöjd som helst men det är faktiskt inte roligt att sitta själv på en fredagskväll. Anton är på Tjörn och kalasar för sin far och jag ska i säng tidigt eftersom tåget redan går klockan 8 från centralen i morgonbitti.

I förmiddags var jag och hälsade på Lina och Emilia och där träffade jag även på Erica och hennes sambo, det var väldigt mysigt men lite tjejsnack, skvaller och världens sötaste bebis. Efter nästan två timmar så var jag tvungen att åka hem igen för att äta lite och säga hejdå till Anton och för att förbereda mig för tandläkaren. Det gick bra, dock hade jag blod i hela munnen och även på hakan, jag tog bort tandsten och blöder väldigt lätt så det var inte tandläkaren som var hårdhänt.
Sedan dess har jag tittat på film, filar på tentan som jag fullständigt tappat fokus för nu, ätit och nu ska jag försöka hitta något bättre program och ladda för imorgon.
Har med mig datorn men kommer troligen inte få tag på något internet att koppla upp mig med, om jag inte slår mig ner vid mormor och morfars dator så klart.

Inga kommentarer: