tisdag 10 mars 2009


Jag sitter med min hemtenta, känns lite smått hopplöst, ganska mycket som känner lite hopplöst just nu, är inne i en liten svacka och hoppas det försvinner snart. Jag vill bara få varje dag att vara så himla bra, just nu känns det som man har så himla många måsten eller ingenting alls att göra. Jag är rastlös och jag blir ofta sittande hela kvällarna utan att göra någonting. Jag försökte intala mig själv att verkligen göra saker som jag tycker om så som att lyssna på bra musik, måla, pyssla, när det känns lite tråkigt. Det går bra så länge Anton är hemma men ofta så jobbar han så vi inte ses någonting. Igår jobbade han och kom hem när jag somnat och hade åkt till jobbet igen när jag kom hem och nu ikväll kommer jag hinna somna innan han kommer hem och så håller det på så.
Nej nu ska jag rycka upp mig och fortsätta med mitt läsande och skrivande.
Imorgon ska jag ha en bra dag, jag ska ut till biskopsgården med skolan på ett studiebesök sedan ska jag hem till Mikaela och prata och fundera kring hemtentan.

Inga kommentarer: