torsdag 19 mars 2009

Nu ska jag snart sova, idag har jag varit ute en hel del i solen, handlat lite inne i stan, ätit god mat, tittat på tv och skrivit lite på hemtentan.

Imorgon ska jag träffa Lina och lillan på förmiddagen och sedan ska jag till tandläkaren igen klockan 15 för lite polering och för att ta bort lite tandsten, känns väldigt tråkigt att behöva spendera tid där på en fredag, men jag får väl vara glad över att det är gratis och faktiskt nödvändigt. Imorgon kväll blir det inget annat än plugg för min del, för på lördag åker jag till Todaholm för ett multikalas. Vi ska fira, mormor, morfar, peter som fyller 30 och deras lilla nyfödda Elvira, ska bli så kul att få träffa mitt första kusinbarn.
Nu ska jag hoppa i säng och längta tills jag får krama Lina och Emilia imorgon.

Inga kommentarer: