söndag 8 mars 2009



Idag har pappa, marie och farmor varit här i Göteborg och hälsat på, de kom runt klockan halv tolv efter lite felkörningar och felbeskrivningar. De hade med sig ett helt lass med god mat och andra bra saker såsom tvättmedel, diskmedel, toalettpapper och annat som är tråkigt och jobbigt att handla. Tack så jättemycket nu har vi hela frysen full med saker. Speciellt bra nu när jag får tentan på söndag så kan jag bara ta upp och värma mat.
Efter lite fika så bokade vi bort på Taras och åt god turkisk mat, jag tror alla var nöjda och belåtna efteråt! Det var så himla roligt att de kom och speciellt nu innan pappa och Marie åker iväg på långresan till Vietnam och Kambodja på onsdag.
Sedan vi kom hem igen har vi mest legat på soffan och vilat, jag ska strax åka iväg igen till Kellys där det är Söndagsöl med klassen, jag tror jag kommer åka hem tidigt, det har varit utgång torsdag, lördag och söndag för min del den här veckan, alldeles för mycket jag orkar inte mer nu.
Ska möta Mikaela vid chapmanstorg kl sex och möta upp henne på hennes jobb och sedan ta följe. Nu ska jag börja göra iordning mig, jag vill helst bara ligga här just nu.

2 kommentarer:

Linda sa...

Va bra att ha föräldrar som kommer o fyller på förråden ibland :-)
Lycka till mä tentan oxå!
Kram L

Cornelia sa...

Haha, vad fina och bekväma sittpuffarna ser ut...haha! Vad mysigt det låter.

Är det en hemtenta du har?

Lycka till! Puss