onsdag 4 mars 2009

Klockan är mycket och jag som ska upp tidigt imorgon, har en föreläsning klockan 8, ska ta följe med Mickan som jag ska möta upp klockan 07:45 så egentligen borde jag sova vid det här laget, men vem orkar det? dessutom så är jag hungrig. Anton åt pizza förut medan jag fikade med Amanda på stan, nu är jag jättehungrig eftersom jag inte ätit någonting på hur länge som helst, men jag orkar inte direkt ställa mig nu när klockan är närmare 11 och laga någonting, ett dilemma även idag!

Jag mötte upp Amanda runt sju och tog en fika, dessförinnan skänkte jag pengar till en hemlös själ som kom fram och frågade vänligt om vi kunde bidra med någonting. Det var dagens goda gärning.
Vi satt på Cafe Garbo i någon timme och pratade lite roliga minnen från när vi jobbade på samma jobb i höstas.

Nu är Anton äntligen ledig från och med imorgon, nu har han jobbat sex dagar irad och har nästan inte sett till honom dessa dagar. Nu är han ledig över hela helgen, perfekt!
Och på söndag kommer pappa, marie, farmor och förhoppningsvis stig hit till Göteborg och ska äntligen få se hur vi bor, jag längtar redan!

Nattis

Inga kommentarer: