måndag 16 februari 2009

Det har varit en bra dag hittils. Jag gick upp klockan sju, gjorde mig iordning och när klockan blev tjugo i åtta kom Anton hem från sitt nattpass så vi åt frukost ihop och sedan gick jag till skolan och Anton somnade nog direkt efter att jag gått. Det var kallt imorses och snöade lätt men jag gick ändå till skolan, jag vill försöka få in det nu som en vana, blir så himla mycket piggare och gladare. Idag har vi haft handledning på vårt grupparbete, det kändes mycket mer avslappnat efter den halvtimman, vi satte oss sedan nere vid kårköket och började skriva. Det känns som det mesta är uppstrukturerat och en gnutta lättare, men jag gillar det fortfarande inte. Hela den här veckan består i princip utav grupparbete, och jag längtar till det är klart och redovisat.

Om någon timma funderara jag på att väcka Anton så vi kan laga mat, sprang in på Hemköp innan jag åkte hem handlade lite köttfärs till köttbullar. Mina ögon börjar hänga nu, jag känner mig helt färdig, jag borde plugga men jag vet att jag kommer somna.

Inga kommentarer: