torsdag 12 februari 2009

Nu har jag varit uppe sedan klockan kvart över sju. Jag har ätit frukost, duschat, skrivit klart min fråga tills imorgon ( ändrat den två gånger) bäddat sängen och nu tänkte jag ta på mig skorna och gå till stan, jag tar med mig böckerna och sätter mig antingen på pedagogen eller stadsbiblioteket.
Anton slutar klockan tre och ikväll får vi se vad som händer. Planen var ju egentligen att jag skulle åka och hälsa på Lina och Emilia idag men hon var tvungen att ställa in, så jag fick ändra om schemat för dagen lite.

I morgon har jag ett litteraturseminarie och sedan skall vi sitta ner i gruppen och försöka komma igång men grupparbetet som känns lite sådär just nu. Annars vet jag inte riktigt vad som händer Anton jobbar hela helgen. På lördag ska jag på kalas till Ella och sedan på kvällen så ska jag til Franciskus, har inte varit där på evigheter.

Inga kommentarer: