lördag 28 februari 2009

Vår nya granne i lägenheten över har en inflyttningsfest utan dess like. Om jag någon gång innan har sagt att jag inte kan höra vad jag tänker så menar jag verkligen det den här gången. Visserligen har han satt upp lappar i trappuppgången och förvarnat oss men herregud låter som om de leker krig där uppe och killarna jag spanat på i nyckelhålet har alldeles för stylade frisyrer för sitt eget bästa. Jag haffade precis två stycken i uppgången och bad dem dämpa sig, där steg min ålder med 30 år precis.
Jag som tänkte njuta av en film men vi får se hur det går.

Jag kom hem för en halvtimma från franciskus hjälpen, vi åt äppelpaj med glass och pratade om Sveriges Monarki nu i all förlovnings hets.

Imorgon ska jag träffa Lina och Emilia jag har inte längtat så mycket på år och dagar!

Inga kommentarer: