torsdag 19 februari 2009

Imorgon drar jag till Tjörn och på lördag är det fest. Igår drack vi onsdags öl och sedan gick vi hem till Mikaela och tittade på filmen tretton och åt godis&chips, vi hade en sleepover och i morses drack vi te och tittade på tv samtidigt som vi åt frukost. Vi traskade till skolan och hade en föreläsning. Idag blev vårat grupparbete klart, jag känner mig både nöjd och missnöjd med dagen. Nöjd för att grupparbetet är klart och lite missnöjd över att jag inte gjort så myket mer nytta idag, men jag kanske är värd att slappa nu? Imorgon ska vi ha grupprocess handledning och sedan ska vi ses en snabbis i gruppen och kika igenom arbetet för en sista koll. Jag åker så fort som möjligt ut till Tjörn efter det och ser fram mot en härlig gelg.
Nu ska jag sova, eller kanske läsa några sidor för att lägga mig med extra gott samvete, det kommer bli den bästa sömnen på hela veckan, jag älskar att vara nöjd med mig själv när jag lägger mig.

Jag lovar att ta med kameran över helgen, vet att de varit så himla dåligt med bilder men jag har helt enkelt inte orkat men efter helgen kommer det blider!

Inga kommentarer: