måndag 9 februari 2009

Det var väldigt längesedan jag skrev nu men det har varit fullt upp kan man säga. Anton har kommit hem, jag har fyllt tjugo, vi har varit i Lidköping, jag har gått i skolan, jag har massor att läsa och så vidare. Men höjdpunkten har varit att A äntligen har kommit hem något brunar än vanligt.
I fredags fyllde jag tjugo så direkt efter skolan bar det iväg till Lidköping i bilen tillsammans med Jessika, Ella och Anton. Det blev kalas hos pappa på fredag och kalas hos mamma på lördag. Jag hade mest önskat mig pengar så nu blir det IKEA inom snar framtid, äntligen ska lägenheten bli helt klar. Kom hem igår eftermiddag och efter någon timma åkte vi till stora Willys och storhandlade och jag fick testa min dra-maten som jag fick utav mamma. Kände mig som en pensionär men den var hur bra som helst. Aldrig mer ska jag bära tunga kassar så handlederna går av.

Nu ska jag duscha och sedan lägga mig och läsa resten av dagen. Anton börjar jobba klockan tre så det är perfekt. Ligger lite efter nu när jag varit hemma hela helgen.
Bilder kommer i ett senare inlägg.

1 kommentar:

Linda sa...

Grattis Antonia, i efterskott!!! 20 år!!! En skön ålder!!
Hoppas allt är fint!!
Kram L