onsdag 18 februari 2009


Städat, pluggat, varit i skolan i fem timmar och ätit, det är vad jag har gjort idag.
Snart ska jag försöka fräscha upp mig lite för att vid sju möta upp Mikaela för en onsdagsöl.
Det har varit och kommer bli en hel del till i skolan den här veckan, Föreläsningar blandat med grupparbete, nu är vi igång!

Igår vet jag inte vart dagen tog vägen plötsligt var klockan nio på kvällen och många timmar hade gått åt att försöka få någonting gjort i litteraturen till skolan men jag fick inte alls mycket gjort. Jag har kommit ur fas den här veckan, hur gör man då?
I helgen blir det i alla fall andra bullar, på fredag åker jag till Tjörn och på lördag blir det någon slags födelsedagsfest, jag hoppas det blir lyckat!

Nu ska jag fortsätta med min bok om Makt som borde vara utläst vid den här tiden. Men som vissa påstår så har ju tjejer en Städ-gen och jag tror jag fick lite utav den idag. På tal om städ-gen så kan jag inte riktigt förstå mig på folk som allvarligt tror att det finns hos kvinnor. Vi har haft intressanta diskussioner om det här inom klassen.
Det är Mikaela som så fint får pryda det här inlägget med ett kort tagit hemma hos mig innan utgång!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mami säger; jag vet var den kommer ifrån. Kramar

Anonym sa...

vem i allsindar är det på bilden? om det inte är lina så måste det vara hennes hemliga tvilling?