torsdag 12 februari 2009

Det luktar deg i hela lägenheten, jag håller på att baka bröd och den är just nu i fasen:jäsning.
Jag känner mig på att väldigt aktivt humör idag och jag försöker alltså ta vara på det genom att ha gått på stan hela förmiddagen, handlat nödvändigheter mer än roliga saker, jag har fikat och pluggat på stan tyvärr så hamnade jag bland några barn i trotåldern så mina tankar var mer fokuserade på dem än på boken.

Fick nyss ett sms av Moa där jag blev inbjuden till choklad-knyt-kväll, aldrig hört det förut tydligen så ska vi ta med choklad och någotning att dricka och sedan får vi se vart kvällen tar vägen stod det, undra om hon menar att vi ska ha med hasch-kakor, var det så hon menade haha? nej skämt och sidor sånt där håller vi absolut inte på med så mamma, pappa, mormor och morfar ni behöver inte vara oroliga. Vi kanske går ut en sväng efter att vi har proppat i oss massor av choklad i Gamlestan. Först ska jag vara i skolan hela dagen, känns trist nu när man varit "ledig" två dagar från föreläsningar och grupparbete. Nu kommer snart Anton hem och jag ska ha mat klar till honom när han kommer.

2 kommentarer:

Cornelia sa...

hahaha...klockrent!

Förstår inte vad du menar dock...räknar du inte med dom där silarna med heroin och extacy-cocktailsen vi brukar ta innan vi går ut och rockar 18-års-Stadt då eller??? ;-)

Anonym sa...

det är en sådan vuxenvarning på dig, anthony dear ;)