onsdag 11 februari 2009

Klockan är lite över nio och jag har failat, jag ställde klockan på sju, hur kunde jag någonsin tro att jag verkligen skulle gå upp då? Jag gick upp för en halvtimma sedan, och nu ska jag äta frukost och göra mig i ordning. Tänkte ta en promenad till Linné och sätta mig där och plugga, jag vill få så mycket gjort som möjligt innan jag åker och hälsar på hos Lina och Emilia imorgon. Jag har ett seminarium på fredag och måste idag ha förberett en fråga och helst läst två kap, känns egentligen inte så mycket så jag hoppas kunna vara hemma i bra tid ändå.

Igår var det pubquiz, jag mötte upp Sandra och Mikaela vid Wavrinskys, vi tog en promenad till Linnégatan och vidare till Notting Hill, det var fullt så vi mötte upp de andra och de hade tydligen bokat bort på Gamleport, lite skeptiskt följde vi med. Vi gick innan Quizet började, kände helt enkelt att det var mer värt att ägna de sista timmarna den kvällen åt att plugga, eller som i mitt fall sova. Eftersom Anton och Nicho satt och tittade på film, stoppade jag in öronpropparna och satte för ögonbindeln och somnad enog på fem minuter, kan inte riktigt förstå det själv.

Frukost, dusch och plugg.

Inga kommentarer: