söndag 15 februari 2009


Det har varit en fullspäckad helg och jag känner mig helt slut idag. Vi startar med i fredags. Jag och några tjejer i klassen åkte till Moa som sagt och åt en massor av choklad och drack vin och cider. När klockan blev runt halv elva då kände jag att jag blev rastlös så jag tog vagen till stan, olyckligtvis hoppade jag på fel vagn och fick åka över hela stan och kom nog en timma senare än vad jag borde gjort. När jag väl var framme så möter jag upp en sprudlande Mikaela, vi har roligt hela kvällen, sätter oss på vagnen hem igen runt klockan 3? En go kväll helt enkelt.

På lördagen går jag upp relativt tidigt, tar mig en promenad, fixar iordning mig och lägenheten, mamma kommer hit med min cykel som stått borta vid andra lägenheten sedan vi flyttade, den var fastlåst och vi hade ingen nyckel, så de var snälla att klippa upp låset och forsla den upp hit till Guldheden. Vi åker sedan en sväng förbi Mölndal, jag får handlat lite mat innan vi åker vidare till Ellas 1-års kalas. Huset är fullt med folk frn alla möjliga håll och kanter. Hon fick jättemycket fint och tyvärr hade jag glömt min kamera men hoppas få några bilder från Jessika. Vi åkte hem efter några timmar, jag hinner ta av mig ytterkläderna kika lite på TV innan Anton ringer och frågar om jag är iordning gjort och klar, jag förstod ingenting men han hade i alla fall bokat bord på en Italiensk restaurang så jag fixar mig snbbt och senare sitter vi och äter varsin supergod pasta. Min med kyckling, curry och valnötter och Antons med biff, gorgonzola och champinjoner. Efter maten möter vi upp några vänner och vi hamnar sedan på Klaras.

Idag tog vi sovmorgon, jag gick upp runt klockan elva och lagade omelett, bacon och frallor till frukost. sedan har jag inte gjort mycket mer än att plugga, vilat och ätit mat. Nu har Anton åkt till jobbet igen och jag pluggar till vårat grupparbete som skall in om två veckor.
Jag har satt en tid att plugga till klockan åtta för då börjar Mia och Klara, det är en och en halv timma kvar, kom igen!

Inga kommentarer: