onsdag 11 februari 2009

Nu blir det strax bio, vi har haft världens härligaste dag idag. Jag satt på biblioteket i morses och förmiddags, fick gjort det jag skulle få gjort för idag. När jag kom hem så tjatade jag på Anton så han kunde bli klar för vi skulle först gå ner till Nicho och spana in hans nya lägenhet, vi gick och Anton klagde jag njöt. Vi kikade på den och sedan tog vi bussen in till stan och åt Lunch på Åhlens restaurangen, jag åt wok med kycklingklubba. Vi kikade lite i affärer och sedan tog vi bussen hem igen. De senaste timmarna har varit lata, jag läste väl i en halvtimma-timma och sedan tog jag andra duschen för idag, antar att jag var rastlös och ville få tiden att gå. Nu klockan nio har vi och tre till bokat biobiljetter.

Imorgon tar jag tåget till Lina och kommer hem igen runt klocjkan halv tio på kvällen.
Vilka sköna dagar jag har just nu!

Inga kommentarer: