fredag 27 februari 2009

Jag mår illa, har nog ätit lite mycket tacos och godis ikväll. Jag har varit så produktiv idag så jag har tackat nej till ångest av diverse saker som tex skola eller för mycket sötsaker kan ge. Idag är jag bara nöjd. Jag har varit igång sedan tidigt imorse. Jag har snickrat, spikat och svettats hela dagen men nu är det fint här hemma. På ren impuls tog jag ned spegeln och målade den vit, och även en hylla som vi ska skriva upp under den nymålade spegeln så slipper vi köpa en liten bänk eller byrå som det var tänkt från början. Jag har målat tre gånger men är fortfarande inte nöjd, det är lite ränder som lyser igenom, ska nog måla en gång till innan jag lägger mig.

Anton slutade jobbet klockan nitton och kom hem med godis och dricka i näven, jag blev glad och han kanske ännu gladare när tacosen var klar och det bara var att sätta sig till rätta och börja förtära. Vi har sett en film och jag tror inte vi orkar med, Anton ska upp och jobba klockan sju imorgon också och jag ska försöka få lite plugg gjort imorgon. Det var väldigt längesedan jag var på Franciskus nu så om jag känner att jag orkar så kommer jag gå dit lite imorgonkväll.
Nu vill jag måla och imorgon ska jag försöka ta kort på våra nya möbler. Håll utkik!

Inga kommentarer: