lördag 28 februari 2009


Jag kom hem med den här klänningen från stan idag. Jag var inne en snabb sväng på Weekday igår och testade ett så himla fint linne i en benvit färg med lite volanger i kragen runt halsen. När jag idag testade den igen föll jag ännu mer för den här klänningen. Jag kände att jag inte hade råd till båda så jag slog till på klänningen. Jag kom även hem med en tunika från Gina Tricot, inget annat märkvärdigt än en tygtrasa att slänga på sig, det var rea så jag fick den för halva priset så det var iprincip gratis.

Jag har vilat en halvtimma och känner mig förvånansvärt pigg i sinnet, dock känner jag mig lite hängig i kroppen, jah fryser och vill inte lämna sängen. Kändes jobbigt att gå de meter som är in till vardagsrummet för att hämta datorn.

Jaq ska fortsätta med att läsa boken "To maintain control" som handlar om svensk äldrevård. Typiskt att den är på engelska, annars är den rätt intressant.

Inga kommentarer: