måndag 23 februari 2009


Kameran dog efter mina stackars posebilder så det blev inga kort tagna på festen i lördags. Det var i allafall väldigt roligt och folk börjada trilla in runt klockan sju, vi hade köpt kex och ostar och snacks som bjöds på. Vi gick inte och la oss innan klockan blev fyra så det var lyckat. Anton hade städat allt innan vi la oss så det var inte mycket alls att göra dagen efter som skönt var.
Nu har vi tagiot oss en riktigt sovmorgon och jag tänkte snart börja med lite frukost innan jag och Anton ska åka in till stan och kika på en dator till mig. Som student har man rabatt på Macdatorer och jag känner att jag verkligen behöver en lite mindre dator att kunna ha med mig. Man kan även dela upp betalningen räntefritt och det är vad jag funderar på att göra. Vi ska dit och höra och titta lite idag.
Jag tror även att jag skulle kunna anteckna bättre med hjälp av en dator på föreläsningarna eftersom jag i nuläget känner att jag inte har någon röd tråd i det jag skriver och att jag tycker det är svårt att få med de viktigaste sakerna. Vi får se om det blir någon dator.

Planer för den här veckan annars är skola imorgon och även lite tisdagsöl med delar av klassen, på ons ska jag plugga hela dagen, är scemafri då. På torsdag ska vi till IKEA och handla byrå, bokhylla och skrivbord för pengarna jag fick på födelsedagen och vad som händer under helgen får vi se, ska försöka dra en sväng till Franciskus. Nu blir det frukost!

6 kommentarer:

Linda sa...

Kuligt mä Ikea!!!
Bra att få pengar till de stället... Man skulle ha ett ståeende konto där som alltid va fyllt mä några hundra tusen ;-)
Kram L

Anonym sa...

Jag förtjänar större plats i inlägget - något som gör mig SÅ JÄVLA förbaskad.

Antonia sa...

Om D kunde tillkänna ge sig så kan jag göra lite mer utrymme till dig.

Anonym sa...

4 1 22 9 4 = Jag!

Anonym sa...

Jag har mina aningar men den där sifferkombinationen gjorde det inte klarare. Jag får väl grunna ett tag till eller så får jag ännu en ledtråd

Anonym sa...

Jag har mina aningar men den där sifferkombinationen gjorde det inte klarare. Jag får väl grunna ett tag till eller så får jag ännu en ledtråd