lördag 22 november 2008

Jag håller på och tränar mig lite i Photoshop för att kunna lägga in lite roligare bilder, Okej den här bilden blev väl kanske inte det snyggaste men det är roligt att kunna göra lite olika.
Gick upp för en halvtimma sedan ungefär, ska strax ta fram lite frukost. Sen bär det iväg till stan, Anton ska möta upp några vänner och kila bort till systemet och jag ska rusa in i närmaste affär och köpa hårfärg. Jag klippte även till min alldeles för långa lugg igår som var något mellanting av hellugg och snelugg, inte okej! Nu måste jag äta. Mer bilder kommer från mitt "tränande" i Photoshop senare.

1 kommentar:

Amanda L sa...

Det ka jag inte riktigt hålla med dig om. Visst Johan är kassare än kassast men man kan ju glädja sig över att han bara är kvar för att tusentals 12 åringar röstar på han för att han är söt & inte för att han sjunger bra. & jag tror att antingen så älskar man Anna eller hatar henne. Jag pallar tyvärr inte hennes röst. :P