söndag 23 november 2008

Sigur rós


Anton är i princip beroende av det här Isländska bandet.
De spelas konstant på datorn, toppar säkert hans last fm med hästlängder, har det som ringsignal och alarmsignal, bakgrundsbild på datorn och på mobilen, massor av filmklipp och intervjuer på datorn, en dvd-film, och alla CD-skivor.
Jag tycker självklart också att de är jättebra fast långt ifrån som A gör. De finns väldigt mycket fina bilder, det här är en utav mina absoluta favoriter. Anton hjälpte mig att fixa till den lite.

Nu ser vi på Sanningens ögonblick, snart blir det "The dark knight"- batmanfilmen, och lite stekt ägg, knäckebröd och ost.
Idag är det A som har varit den rediga här, jag har suttit i soffan hela dagen framför datorn medan Anton vart och handlat, lagat mat, diskat, gjort i ordning efterrätt och nu fixar han kvällsmaten om jag kan gissa rätt på ljudet från köket.. skönt att bli bortskämd ibland.

1 kommentar:

Cornelia sa...

helooo, ja, det är roligt att läsa din också. Du går in på typ easycounter.com eller ngt, registrerar dig, och då får du en html-kod skickad till dig, som du klistrar in. För att klistra in den måste du ladda hem en av alla Blogspot´s gadgets, som typ heter javascript/html eller ngt sånt. där klistrar du in den.Saknar dig faktiskt, men vi ska väl iaf fira jul ihop?:-)