måndag 24 november 2008


Den här klänningen är läcker, längtar tills det blir sommar och man kan använda den igen. Perfekt längd, snygg modell, snygga färger.
Den är köpt i London och jag önskar jag snart får åka dit igen och handla på mig lite billiga klänningar. Har hur mycket fina sommarkläder som helst där i från. Mest från Primark och Camden market. Blev så himla sugen när jag läste på syrrans blogg att hon var sugen på att åka dit. Skulle gärna gjort det om jag hade mer pengar men det får nog vänta ett bra tag. Ska väl försöka komma iväg till Thailand nu i jan om jag nu ska någonstans så.

Amanda hart vart här en sväng. Vi blekte lite slingor i hennes hår, åt knäckebröd med ost och annat gott, tittade på Färjan och hade det mysigt. Imorgon blir det träning för vår del i stället.
Nu ska jag snart lägga mig och läsa min nya bra bok jag köpte på Secondhand för femton kronor.
Godnatt

Inga kommentarer: