torsdag 20 november 2008

Har varit på stan idag några timmar, när jag var halvvägs på väg ner till stan så ringde Jessica mig och frågade om vi skulle mötas upp och kika lite i olika secondhand-butiker, självklart svarade jag.
Jag var där mycket tidigare än dem så jag satte mig på en bänk i solen och bara njöt...och svettades, det var hett i solen idag och medan bussar och spårvagnar susade förbi hade jag solen i ögonen och bra musik i öronen. Jag mötte upp Jessica och Anna och vi åkte bort till Järntorget och kikade lite, sedan åkte Jessica vidare medan jag och Anna gick och handlade på Netto, slutade med två kassar för oss var, skönt nu slipper jag handla på några dagar. Vi åkte hem och när jag kom hem var jahg så hungrig att jag nästan började laga maten innan jag hunnit ta av mig jackan.

Kvällen är ung och det känns som den kommer bli tråkig, har inte lust med någonting, förutom att kanske kila bort till den relativt nyöppnade fräscha godisaffären i Landala som sägs vara toppen, har inte ätit något sött som godis på flera dagar, nu börjar begäret växa, stå emot eller inte?!
Eller ska man kanske kalla det >>unna<<

Inga kommentarer: