onsdag 19 november 2008



Godmorgon, jag är trött! låg och läste länge igår innan jag släkte lampan och stängde mina två blå.
Jag sitter här i köket, ingen vidare utsikt idag eftersom det är grådisigt. Ingenvidare god frukost, cornflakesen var nästan slut och smulor blandades med mjölk till en sörja, orkar inte tina upp bröd, får bli att jag äter på Franciskus, som tur är ofta har gott bröd och god mat för den delen också.

Humör: Trött, men glad
Gjort: Startat datorn, gjort iordning lite frukost
Planer: Franciskushjälpen 11-15, ikväll promenad
Ser på: En grådisig tråkigt utsikt över Göteborg
Lyssnar på: Bilarna som kör förbi utanför och ljudet av datorn
Läser: Ingenting
Dricker: Mjölk och en kopp Thé
Äter: Cornflakes
Bästa:
Att det snart är jul
Sämsta: Vet inte
Väder: Ser kallt ut om man tittar ut

1 kommentar:

Cornelia sa...

heloooo, du skriver bara min adress, sen markerar du det, och klickar du på länkknappen där uppe, ser typ ut som en liten kedja!sen får du också skriva in adressen i den lilla rutan som kommer upp!ringde,men komme rinte ihåg vad jag ville...hehe.Pussss