onsdag 19 november 2008


Anton har så himla mycket gamla bilder samlat på datorn som man kan sitta i timtal och titta på. Jag hittar bilder för två-tre år sedan på oss, jag vart sexton och anton var 18, oj det märks att vi blivit lite äldre, intressen har kommit och gått, klädstil ännu oftare och våra hårfärget har pendlat mellan svart till brunt till röd/brun.
När jag tittar på de här gamla bilderna tänker jag alltid likadant >> Hur kunde jag se ut så där, vilken gräslig tröja och vilken hemsk hårfärg, vad tyckte alla andra?!<<, jag tycker just nu att ja jag har en rätt snygg hårfärg och en helt okej kjol på kortet, om ett år kommer jag säga likadant, när kommer man in i det stadiet att man ser ungefär likadan ut från år till år, kanske pendlar lite i vikt, ändrar någon nyans på håret men ändå se bra ut flera år i rad och trivas med sin stil? Det roar jag mig med en onsdags kväll alldeles för sent, jag som skulle sova tidigt, vad hände?
ps. Bilden har ingenting att göra med inlägget, tyckte bara han var snygg där, lite tufft hängandes på en bro i London, vilken pudding!

Inga kommentarer: