tisdag 18 november 2008


Humör: Bra, potential till att bli ännu bättre.
Frukost:Ingenting än så länge, snart cornflakes.
Väder: regn och rusk.
Planer:Kika runt på second hand, ut och springa ikväll
Kläder:Morgonrock, senare jeans och någon skjorta kanske
Middag:falukort, kanske stroganoff?


Ställde klockan på nio, förstod inte att det var min klockan, när jag gjorde det kändes det som att klockan var tre på natten, ställde om klockan till tio, vaknade då var fortfarande trött men beslutade mig för att gå upp i alla fall, ni vet det goda samvetet är ingenting jag helst vill förlora.
Anton kommer sova hela dagen efter jobb inatt så jag tror att jag ska ta mig en sväng i stans secondhand affärer, det var så länge sedan, vill bara fördriva några timmar så jag slipper ligga här i soffan och vara tyst. Jag ska först ta lite frukost, sen en dusch och sen iväg.
Vi hörs efter min lilla stads-runda.

Inga kommentarer: