måndag 17 november 2008


Nu är jag äntligen hemma igen efter en lång sväng på stan med både spårvagn och buss.
Jag hann även springa in en sväng på Hemköp och handla lite kyckling, det serveras kycklingwok här hemma hos oss ikväll, och senare så ska jag möta upp Amanda i spåret och ta en powerwalk i det fina spåret jag hittade när jag var ute och sprang igår.

Anton är just nu iväg och anmäler mig till kransbindningen som området har anordnat om några veckor, jag och Jessica tänkte gå dit och binda fina julkransar att hänga på dörren eller kanske till och med ha i fönstret, vi får väl se hur dom blir först kanske inte alls är så lätt som det låter.

Nu hoppas jag Anton kommer strax, jag skickade iväg honom att handla lite ris eftersom det tydligen inte fanns så mycket kvar som jag trodde, är superhungrig.

Såhär fint är det i vårat fönster och snart får man även hänga upp julstjärnan, och tända första adventsljuset, jag längtar!

Inga kommentarer: