måndag 24 november 2008

Godmorgon, jag har sovit länge idag, och det var faktiskt väldigt skönt. Har än så länge bara hunnit äta frukost, ska snart slänga mig in i duschen och göra mig redo för dagen. Har inga planer idag heller förutom att åka till sportlife och träna ikväll om nu Amanda håller sitt ord om att vi ska starta idag. Fått två stycken treklamblad som man kan byta in mot en veckas tränings-kort. Passar mig alldeles utmärkt. Jag känner att promenaderna nu börjar bli väldigt kalla och det liksom bits i mina kinder och det kliar något flrskräckligt på mina ben när jag kommer in igen. Jag måste hel enkelt hitta några bättre kläder att gå i, eller köra stenhårt på Sportlife. Jag har även ett litet rabatthäfte där jag vid uppvisande av det får TVÅ gratis tränings veckor, så sammanlagt då får jag träna där tre veckor gratis. Hur bra som helst.

Nu snöar det för fullt och jag ska nu bläddra igenom all reklam som damp ner innan för dörren precis. Senare kommer lite bilder ut på saker jag vet att ni inte sett.

Inga kommentarer: